آشنایی با دوستان ( پست ثابت )
دانــشــجــویان حــســــابــداری پــیــام نــور 91
وبلاگ انجمن حلقه ی علمی حسابداری پیام نور

سلام سلام سلام  ......

این وبلاگو بچه های حسابداری ورودی 91 پیام نور واحد زنجان زدن  .

 

اگه خواستین که ایشــــــــــالا میخوایین از طریق لینک ثبت نام  تو وبلاگ عضو بشین ( که سر جمع 1 دقیقه طول میکشه ) تا مطلب خودتون رو ارسال کنید که به نام خودتون تو وبلاگ به نمایش در بیاد و بقیه بتونن استفاده کنن ( بین خودمون بمونه , اساتید محترم هم هوامونو دارن !  ).

 ( حالا چرا میگم عضو شین ؟؟! چون میخوام یه مدت بعد مطالب رو فقط واسه اعضای وبلاگ قرار بدم و اگه کسی عضو نباشه نمیتونه از مطالب وبلاگ استفاده کنه ! )

خواهشا نظرات , پیشنهادات , انتقادات و هر درخواستی درباره ی نمونه سوال و جزوه و مقاله و ... دارین رو توی کلاس باهام در میون بذارین تا ازشون استفاده کنم و یا مطلب مورد نظرتونو توی سریعترین وقت ممکن واستون پیدا کنم و دراختیارتون قرار بدم و توی وبلاگ هم بذارم که بقیه هم بتونن ازشون استفاده کنن...

 

واسه دانلود نمونه سوالات و جزوه ها و ... هم روی کلمه ی    دانلود    که زیر هر مطلب نوشته شده کلیک کنین .

 

فرمت اکثر فایل ها PDF هستش . برای اجرای PDF  به نرم افزار Acrobat Reader  نیاز دارید . اگه این نرم افزار رو ندارید از   اینجا   دانلود کنید

 

از همکلاسی ها هم کسایی که علاقه دارن تا کمکم کنن و به عنوان نویسنده و ناظر وبلاگ فعالیت کنن حتما توی کلاس بهم بگن تا درباره ی اصول کار وبلاگ هماهنگ بشیم   . مرســـــــــــــــــی

 

 

یه پیشنهاد دارم اونم اینه که برای دسترسی راحت تر به موضوعات وبلاگ ، میتونین به قسمت موضوعات که توی سمت راست صفحه اصلی وبلاگ نوشته شده نگاهی بندازین و خیلـــــی راحت تر مطلب مورد نظر خودتونو پیدا کنید .

 

<<<<<<========

 

 

 

 

 

.

.

.

.

.

 


نظرات شما عزیزان:

حسن زاده
ساعت9:36---5 اسفند 1393
سلام اقای غفاری
وبلاگتون حرف نداره
مرسییییییییی


ناشناس
ساعت20:55---21 مهر 1393
سلللللللام اقای غفاری دستتون درد نکنه سایتتون عالیییییییه اگه میشه سوالای نیم سالای قبلم بذارین .با تشکر
پاسخ: سلام مرسی . چشم اگه پیدا کردم میذارم


یک دوست خوب
ساعت14:52---3 مهر 1393
سلام میشه لظفا بگید مرتضی جعفری عضو وبلاگ شما چند سالشه ممنون میشم اگه بگید لظفا جواب رو تو وبلاگم بزارید منتظر جوابتون هستم
پاسخ: نمیدونم مرتضی جون / برو تو شناسنامت نگاه کن D:


عبدالله محمدی
ساعت20:07---17 شهريور 1393
سلام ب همکلاسی های عزیز (مخصوصا طراح وبلاگ آقای غفاری).امیدوارم حال همتون خوب باشه... .خیلی خوبه ک بچه های دانشگامون همچین وبلاگه گرمی رو ساختن البته من خبر نداشتم و امروز اتفاقی وبلاگو دیدم خیلیم خوشحال شدم.کاره بزرگی رو شروع کردین و بتونیم از دونسته های هم نهایته استفاده رو ببریم.ازتون تشکر میکنم.راستی آقای غفاری وبلاگتون خیلی توپه توپه ولی در مورد ی چی که میتونه دغدغه ی خیلی از همکلاسی هامون باشه بحث و مطلب گذاری نکردین.mohammadi.abed@yahoo.com رو کمک من حساب باز کنید
پاسخ: مرسی لطف دارین . حتما از کمکای شما هم استفاده میکنم


حمید حسینی
ساعت14:20---28 تير 1393
وقتی وبلاگتو دادم یاد خودم افتادم سال 91 بود که یه وبلاگ مثه همین ساختم خیلی هم جواب داد
پاسخ: ممنون بابت نظر دادنتون . بله تا به امروز که اکثر دوستان راضی بودن و منم تا تونستم تلاش خودمو کردمو امیدوارم بتونم بهترش کنم که نتیجه ی بهتری هم بگیریم


salar71
ساعت19:10---8 خرداد 1393
منم نظر دادما نذاشتی اینجا بیا و خوبی کن.اصلا چرا نظر فرغونو قبول میکنی به ما که رسید بیخیال آره؟عیبی یوخ اگه اینو نزنی نه من و نه سن دای من برا گلمنم

زینب عزمی
ساعت18:16---6 ارديبهشت 1393

سلام به دوستان وهم رشته ای های محترم.اقای غفاری خسته نباشید می گم خدا رو شکر وبلاگتون هر روز بهتر از دیروز امیدوارم به همین شیوه عالی پیش بره و کوک حال همه بچه ها باشید.
موفق باشید.

 


پاسخ: خیلی ممنون خانم عزمی . ایشالا به کمک هم انجمن رو هم راه میندازیم و با موفقیت کارامونو جلو میبریم



شهروز صبوری
ساعت17:39---21 فروردين 1393
سلام
وب خوبی و مفیدی دارید
موفق باشید


esmail
ساعت17:39---24 اسفند 1392
سلام وبلاگتون زیباست خوشحال میشم به منم سر بزنید

عباسی تنها
ساعت18:52---27 آذر 1392
سلام وخسته نباشید خدمت همکلاسی محترم
تبریک میگم ب این ک این وب رو تاسیس کردین
از مطالب وبتون استفاده کردم
باتشکر ب وب منم سربزنید.خوشحال میشم
باتبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟خبربدید.


سودا
ساعت20:19---17 آذر 1392
سلام.افرین واقعا افرین اقای غفاری.خسته نباشید میگم بهتون.اراده و پشتکارتون واقعا قابل تحسینه.وبلاگتون حرف نداره.یه دنیا سپاس. پاسخ : لطف دارین . کاره زیادی نکردم ایشالا به کمک هم بهتر از این هم میشه

اوصانلو
ساعت23:31---1 آذر 1392
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت هم کلاسی محترم
کار بسیار با ارزشی رو شروع کردین
جای تقدیر داره
هر کاری از دستم بربیاد برای کامل تر شدن وبلاگ انجام میدم
اگه کمک خواستین خبر بدین...
پاسخ: مرسی از شما . حتما به کمک شما و بقیه نیاز دارم و امیدوارم همه بتونیم به همدیگه کمک کنیم


آقاجانلو
ساعت9:55---29 آبان 1392
آفرین به این همت....
پاسخ : مرسی استاد . واقعا باعث افتخارمه که شما هم به وبلاگه بنده سر زدید


هانی
ساعت0:35---25 مهر 1392
چه جالب. ماهم یکی داریم البته واسه کارای درسی و هماهنگی و این حرفا....

موفق باشید همگی
پاسخ: هر کمکی خواستین , بهم خبر بدین


زینب عزمی
ساعت21:27---24 شهريور 1392
سلام راستش ازاینکه دعوت به همکاری کردین مفتخرم ولی متاسفانه به دلایلی نمی تونم چون به نوعی وقتشوندارم واقعیت!! اگه کمک کوچیکم تونستم انجام بدم دریغ نمی کنم .مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 22 اسفند 1395برچسب:, :: 18:11
محمود غفاری

درباره وبلاگ حسابداري91


وبـــــلاگ حــســابــداری بــچــه هــای انجمــن حســـابـــداری دانــشــگــــــاه پــیــام نــور
آخرين مطالب حسابداري91
آرشيو وبلاگ
نويسندگان حسابداري91
موضوعات حسابداري91


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 310
بازدید ماه : 301
بازدید کل : 691404
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 129
تعداد آنلاین : 1



Online User